2021. november 17., szerda

Hírrel érkeztem

 



Sziasztok!

Eljött hát a nap, hogy megosszam veletek, hogy édesanya leszek, mert apró csodát hordok a szívem alatt, ki tele van szeretettel, bölcsességgel és a világ igazságával.

Gyermekünk születik. Anya leszek. 

Nem is tudom mit írhatnék... mert nem jutok szóhoz, amióta tudom, hogy áldott álapotba kerültem egésznap képeslennék mosolyogni a hányinger és a haspuffadás ellenére is. 

Egy csodát kaptunk az élettől, hogy gyermekünk lehet. Mindketten vártuk már, és nagyon örülök a hírnek és nem túlzom ha azt mondom a hálám mérhetetlen nagyságú.

Az öröm, a  hála, a szeretet, a tisztelet, a boldogság kapott helyet az életemben. Ne értsetek fére, úgyanúgy van bennem aggódás és félelem, de a hangsúly nem ezeken van. Sőt, tudom, hogy mindent megteszünk, ami tellik tőlünk és én magam is mindent megteszek, hogy neki jó legyen. Ő egy boldog, egészséges, kiegyensúlyozott lény legyen. Ehez pedig nagyban kellek én, hogy az félre tegyem a negatív érzéseim, ne féljek, ne aggódjak mindenen, és rá, magamra, a családunkra tudjak figyelni. 

Ezek most a legfontosabbak. 

Szóval csak beköszönni jöttem hozzátok, hogy megosszam hírt. 

Szép napot nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anyaság-szülőség-várakozás

  Kedves Olvasó!   Ha őszinte szeretnék lenni fogalmam sincs, milyen anya és szülő leszek, azt tudom, hogy feltehetőleg az aggódós, szigorú ...